کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی P9 و P9 plus هواوی، بالای ۱۰ میلیون عدد فروش می رود

مدتی از معرفی گوشی‌های هواوی P9 و P9 Plus می‌گذرد. به نظر می‌رسد فروش این دو گوشی به بیش از ده میلیون دستگاه برسد.

گوشی های P9 و P9 plus هواوی، فروش بالای ۱۰ میلیون عدد خواهند داشت

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛گفته می شود که هواوی در آینده‌ای نزدیک، عنوان دومین کمپانی پر‌فروش گوشی را از اپل خواهد گرفت و در سال ۲۰۲۱ بالاتر از سامسونگ، در صدر خواهد ایستاد. شاید این اتفاق بیافتد، اما اگر رشد بالای این شرکت ادامه داشته باشد، محدودیتی در راه این شرکت نخواهد بود.

بر اساس آماری که به تازگی از بازار‌های مختلف، منتشر شده است، گوشی هواوی P8 Lite فروشی ۱۰ میلیونی را در کمتر از یک سال داشته است.

هواوی P9

باید در نظر داشت که گوشی‌های پرچمدار معمولاً فروش بالا‌تری دارند و در صورت فروش یکسان هم، سود بالا‌تری نصیب شرکت می‌کنند. بر این اساس، به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید هواوی، P9 و P9 Plus فروشی بالا‌تر از ۱۰ میلیون عدد خواهند داشت.

این پیش‌بینی از سوی مدیر هواوی Yu Chengdong داده شده است که با وجود جاه‌طلبی زیاد، از دادن آمار‌های بالاتر خودداری کرده است.

دو گوشی P9 در کنار احتمال عرضه‌ی گوشی nexus 7P، به هواوی در راه رسیدن به فروش ۱۴۰ میلیون عدد گوشی در سال ۲۰۱۶ کمک خواهند کرد.  همچنین میزان درآمد این شرکت از گوشی‌ها، میزان بالایی است. ارزان‌ترین مدل آن‌ها با قیمت ۴۶۰ دلار در چین به فروش می‌رسد. این مدل در اروپا با قیمت ۶۰۰ یورو به فروش می‌رسد و در انگلیس به همراه آن، یک عدد ساعت هواوی به رایگان اهدا می‌شود.

اگر چه فروش ۱۴۰ میلیونی به نظر عدد بالایی است، ولی باید در نظر داشت که گوشی‌های P9 Lite و P9 Max نیز در راه هستند و در نیمه‌ی دوم سال گوشی Mate 9 همراه با سیستم دوربین همانند P9، به بازار خواهد آمد. همچنین موارد دیگری هم برای فروش عرضه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31508 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/01 تعداد مشاهده: 1985
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر